En helg rikare

Då har ännu en helg passerat. En helg i Linköping.
Åkte hemåt vid 12.. kändes grymt långt med tanke på ryggont och trötthet men var hemma efter halv tre nån gång iaf.
Hem och la mig på soffan för att försöka sova lite vilket visade sig vara omöjligt. Kroppen ville inte.
Vid 16 gick jag och Johan in till systemet. Även en sväng på Steves för att hämta upp nyström mfl. Då började jag bli stressad för klockan var halv 5 och vi hade sagt att vi skulle va hos Martina vid halv 7 ungefär.
Köpte med mig mat hem från Stångebro (rikskuponger ftw) och käkade det lite fort.
In i duschen och blablabla.. kom inte ut från duschen förrän kanske 18.10 och då skulle Johan hoppa in också. Milla duschade medans vi var i stan så skönt att en var ren iaf;)
Kunde inte börja sminka förrän ca 18.40 så var inte klar förrän 19.10 så vi bestämde oss för att åka med Jenny istället som ändå skulle dit runt halv 8. Sagt och gjort.

Hos Martina va det trevligt.. förfest helt enkelt! Kom på att jag och Linda har en del lika egenskaper.
Hanna va där också.. riktigt kul å se henne:D Hon flyttar ju till Frankrike till sin karl så småningom.

In till stan vid halv 12.. Klaff fixa före i kön. Skönt för var en jävla lång sådan.
Blev dumpad av den jag skulle gå in med på "flyern" så började tänka att jag skulle gå hem.
Som tur var kunde jag gå in med Martina.  (ok handlar inte om stora pengar men för mig är det grymt stora!)

Partyhumöret var inte riktigt på topp så jag satt hela kvällen. Tack S-E.. du gjorde min kväll;)
En liten lill-Erik vart för fuller. Kollade på honom, då va han som vanligt. Sen fem minuter senare när jag kollade igen så satt han nästan och sov.
Jajja var en trevlig kväll iaf.
Käkade burger king sen med.. blev tvingad. Det är fan inte gott.

I lördags hade jag tvättstugan.. gäller att passa på när jag är hemma då tvättstugan här är vidrig.
Sen på kvällen gick jag in till Sandra. Vi hyrde två filmer som jag inte kommer ihåg vad dom hette men en av
dom va bra iaf;)
Kollade lite på Final Destination 2 med innan jag vandrade hemåt.
Tror ni på ödet? Det gör jag. Jag tror att det är utsatt när man ska dö om det så är naturligt, sjukdom, olycka osv.
Tom om man tar livet av sig tror jag att det är bestämt redan från början. Vem som bestämt det vet jag inte.. men den måste vart på jävligt dåligt humör om han gör en "självmordskandidat";)

I söndags blev det lugnt hela dan och sen vid 19.30 kom Johan(som går utbildningen) och hämtade upp mig.
Hämtade upp Tomas i Lambohov också. Dom käkade lite Mc D så var inte här förrän 23 ungefär.
Då blev det direkt i säng.

Idag har jag murat hela dan.. men är inte riktigt på topp.
Min mobil krånglar och har kanske fått ÄNNU mer pengaproblem då hyran för rummet ska vara betalt den sista. För februari då alltså. Jag får ju inte pengar förrän om 2 veckor..
Så ska ringa och snacka med dom och se om det går att fixa.

Märks att det är en jävla tur att man har näshår nu iaf. Fullt med damm!

Yeah yeah have a nice evening

Kommentarer
Postat av: Hanna

Oh...lilla lovisa, det va kul att träffa dig med!
kram

2008-01-28 @ 19:57:03
Postat av: Le-en

Blev du sne på mig :( Inte meningen att försvinna bara sådär! Va nog lite tankespridd. Förlåååt :(

Postat av: maria

Hihih, kan ju inte slå på dig
men jag kan kramas med dig ;) Hihi
Kramas med min sexiga hemmafru är inte fy skam *blink* PUSS

2008-01-29 @ 21:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback