vilse på "genvägen"

Idag när jag gick hem från skolan tänkte jag att jag skulle kolla upp genvägen som finns..
för då skulle det inte göra så mycke om jag gick vilse som om jag skulle va på väg TILL skolan.
Tror jag gick helt rätt och jag vet nog vart jag svängde fel... men se det gjorde ingenting för när jag
ändå va på rätt sida av vägen där öb låg så kunde jag gå in där och köpa hänglås till skåpet i bygghallen.
sen köpte jag ny tandkräm med för den jag har smakar.. hmm.. kan inte ens beskriva!
blä iaf!

idag har det vart lite roligare.. mycket roligare att plugga in ritningar och så än det vi gjorde igår. Även
fast det är rätt svårt.
Han småblåsta killen kan verkligen ingenting och frågar hela tiden. En av killarna förklarade för honom
flera ggr men han kunde bara in få in i huvet. Jag förklarade också flera ggr men ja.. samma sak där.
nee det är inte vi som är dåliga på att förklara;)

kan inte komma ihåg vad killarna heter för dom har utländska namn allihop.

blev lunch med tre av dom på en chinaresturang iaf... men fan inte så gott när man måste slänga i sig
maten för att hinna. är bara en halvtimmes lunch. har man med sig matlåda är det lugnt men annars..

vi fick kläderna idag med fast mina skor hade inte kommit så kunde inte prova dom idag heller.

ne om man skulle fortsätta plugga lite ritningar då...
eller kanske äta nåt

jäjä hade gött


Kommentarer
Postat av: Doodle

Förklara för oss som inte vet vad det är du gör eg! ;D Hoppas, vad det än är, att du trivs!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback