Grattis mormor

Vill bara skriva ett grattis i efterskott till mormor som skulle fyllt 91 igår. Min fina mormor.
Har inte ens vart vid graven än.. inte riktigt vågat.. och då dog hon ändå 2004.
Har fortf kvar hennes nr på mobilen också även fast det nog är nån annan som har det numret nu.
Min mormor va den bästa:)
Grattis till mamma som hade namnsdag igår med.

Igår va det även 4 månader sen jag å Johan hade våran första dejt;p Vi skulle sett på film men fegade ur och så gick vi till Robert på fest istället. En himla mysig kväll iaf.
Sen va det väl inte skitseriöst just då kanske eftersom vi inte ens kände varann men har iaf inte tittat åt nån annan sen dess.
Han är fin min Johan.



Det verkligen suger att va sjuk. Hatar det. Så sjukt rastlös så jag får ÄNNU ondare i kroppen än jag redan har:(
Hoppas jag är frisk till helgen bara. Tror festen på lör kan bli skoj om än lite trång:)

Nu ska jag hoppa till soffan igen och kurera mig


Kommentarer
Postat av: Maria

Så fin i din blå klänning bruden!!

puss och kram

2009-02-04 @ 14:02:39
Postat av: anna

Jag förstår det där m mormor...är lite samma sak m min morfar, saknar honom så...!

Fina ni är du& Johan:)

Stackare som är sjuk! Krya på dej sötis! Kraaam

Postat av: Christine

Vilken snygging! Alskar klanningen..Tycker det ar underbart att du hittat nagon!

2009-02-10 @ 07:40:09
URL: http://christineskicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback