Joline är så fin så fin

Har vart hos Jenny nu ikväll och gosat med henne och lilla Joline. Eller ok.. Jenny fick inte så mycke gos;)
Hon är så himla vacker den lilla sötnosen (du med jenny;)) Hon somnade i min famn i nån timme och det är så underbart mysigt med en sovande bebis i famnen. Är i såna lägen man vill ha en egen att gosa med.. iaf ibland.

Imorn drar vi igång med träningen också. Skulle egentligen börjat i måndags men min migrän satte stopp för det.
Ska bli skönt att komma igång lite. Nästan så jag längtar.
Kan ju dock säga att mitt jobb innebär en del träning också:P Idag bar jag sammanlagt 300kg flytspackel utifrån och in i huset, upp för en trappstege och sen in i ett rum. Fick springa 15 ggr. Det tär på en dålig kondition kan jag lova å lär ha träningsvärk i ben och röv imorn. Har jag iof redan sen i måndags eller när det va. Ont som fan. Vet inte om jag har en inflammation i vadmuskeln med för kommer knappt upp när jag sitter på huk och har lite problem att gå nerför i trappor. Jäjä

Spelade lite pingis med Johan igår i hans källare. Den jäveln vann grr. Men jag måste ju låtsas att jag är sämre än vad jag är så jag kan lägga in en stöt nästa match;)

Nu ska jag fortsätta kolla på made in sweden och sen blir det nog sova.

Nattinatt

Kommentarer
Postat av: anna

ohh vilken mysig kväll du hade igår! ...bebisar är sååå söta:)

Vart ska du börja träna? kul om d är samma ställe jue!:) Kram!

Postat av: Maria

Åååh, jag vill också komma och hälsa på ju :)

Låter ju supermysigt och inte har jag sett Jenny på länge heller.

Men du tjejen du måste bära rätt när du håller på och bär så där tunga saker....annars kan det bli ajj ajj i ryggen...

PUSS

2009-01-29 @ 09:04:57
Postat av: jenny

ja lite mer mys till mig nästa gång va.

ja ikväll gäller det.

tack för dom fina orden om min dotter, men jag håller med hon är min lilla ögonsten.

Maria du är så välkommen så!

2009-01-29 @ 15:18:08
URL: http://yoimivida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback