just one little thing

har kommit på att det finns en sak jag verkligen saknar när det gäller å va singel!
å det är.. att när den man verkligen tycker om en.. kommer in i tex badrummet när
man borstar tänderna å bara håller om en å gosar i nacken på en.
för det är så förbannat mysigt. å verkligen känna sig omtyckt!
MEN.. resten kan lika gärna va. för det är SÅÅÅ skönt å bara va själv.
kanske jag iof inte hade tyckt om jag vore redo för nytt förhållande:P
men nu är jag ju inte det så för tillfället är det enbart skönt!

jaha.. helgen som va då..
i fredags va jag hemma hos johan(na) å kolla på film... nån skum film!
men det va så trevligt såå
sen i lördags blev det stan på dan.. leta present till sandra.
blev väl inte den roligaste presenten.. men vi va så fruktansvärt sega
allihop! men hon blev glad tror jag!
en trevlig förfest..
sen blev det stan.. lite strul där ett tag.. men sluta iaf med att
jag louise maria tessan å virre gick till platå.. medans resten gick till platens.
men jag louise å maria hade tappat humöret lite..
men blev rätt trevligt iaf. inte kul.. trevligt:P
träffa andreaz sen med.. kul å snacka lite!
å i söndags va "jag hatar mig själv dag" som vanligt:P

har fått 2 mycket välkomna mms dom senaste dagarna! haha
så fina såå;)

jobbar 7-15 den här veckan.. så jävla skönt! men har inte råd med det riktigt egentligen:P

å på fre ska vi åka till syster yster å fira william. min lilla älskling fyller 3!
å melwin har börjat gå.. fick en film på mobilen förut.. så sööööt!
å sen en film med melwin som hoppar upp å ner i sängen å william
som sjunger ja må han leva på sitt egna lilla sätt;)
mina älsklingar! don´t ever leave me

för övrigt.. enligt en bulletin från skvallerenheten va det nån som ramla
på mc donalds i lördags å inte kunde komma upp. fyllo;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback