sjuk

då va man inne på sin femte sjukvecka nu..
inte så att jag är jättesjuk hela tiden utan liksom småsjuk å sen kommer det små attacker.
är jag inte förkylning, hosta, halsont å feber har varvat varandra. kommer bli en fattig
månad nästa månad. buhu.
men fick iaf en bra lön den här gången.. å det uppskattas:D

har hänt mycke på senaste tiden.. men orkar inte ens skriva allt;)
så tar å sammanfattar den här helgen lite om det nu är nån som är intresserad av å läsa;)

Fredag.. vi va klara på jobbet rätt skapligt.. satt å vänta in lite tid..
sen bar det av hemåt. laga lite wok å käka..
sen fick jag sms från sandra som ville hitta på nåt, klaff ville hitta på nåt,
märta ville hitta på nåt. han hade även en kompis här som han jobbar ihop med.
kommer inte ihåg vart han kom ifrån.. men skåne iaf. å hade bott några år
i göteborg så prata en blandning av skånska å göteborska. rätt charmigt

iaf.. blev så att jag gick hem till sandra.. sen kom martin å konrad (som han hette) dit..
satt å kolla lite på hundtricket å snacka lite skit.
tänkte gå å ta en fika först men så kom vi på att det kostar ju bara 29 spänn för det
mesta på plaza på fredagar.. så vi gick dit istället. tog en drink å en cider å snacka
ännu mer skit. fick även se konrads ärr han hade på sidan som hade en rolig historia
bakom sig haha.
sen gick vi hem till sandra igen å kolla på anchorman.. märta somna direkt..
även konrad slumrade till några minuter. sandra blev telefontrakasserad av ett visst fyllo;p
å jag satt snällt å kolla på filmen som inte alls va så bra som märta å sandra sagt:P
lite senare kom ett fyllo å hans kompis.. jäjä finklädd va han ju iaf.
jag märta å konrad begav oss hemåt.
soooov

sen blev det lördag.
började dagen med en tripp hem till rönnlund för å hämta upp milla.
sen gick hon å jag till systemet å köpte priiiit.
gick sedan upp till baggen för å möta david å överlämna zekkas
mob. han såg inte alltför pigg ut å med ett litet rufs (som några timmar senare lämnade skallen;))
sen gick vi hemåt. elle tittade förbi en stund å hon å milla gjorde mat ihop medans jag
käkade wokrester.
sen va det dags å duscha å göra iordning sig..
vid 17 ungefär öppnades första cidern.. vid halv 6 kom märta konrad å en anders (även han jobbarkompis till märta)
konrad å anders knallade iväg till harrys för å se matchen..
å jag å märta vandrade bort till cloetta center efter å först ha gett zekka ett samvetskval:P
märta hade en biljett över som vi fråga om hon ville ha men hon hade redan andra
planer ihop med david å några fler så hon kände sig lite dum.
till slut ringde iaf hennes sekreterare å meddelade att chefen sagt ja.
sekreteraren va david å tror det va han som fick tjata på att hon skulle gå, att han inte tog illa upp;)
hockeyn då.. jaa.. ni vet ju hur det gick.
skulle köpa cider i första pausen men det hann jag inte.
i andra skulle jag oxå köpa men då va cidern slut. å jag dricker inte öl.
träffade även robert då å anders. den killen är snygg. det upptäckte jag när jag milla å rönnlund
träffa honom på claes olsson för några veckor sen. yummy
men fick ju klara mig utan cider.
gick iväg mot ståplats för å gå upp till pappa å co igen.. men neejdå.. fick inte komma upp.
"det är fullt"
så vi stod ca 30 pers i trappen å såg inte ett skit. sen ville han att vi skulle ställa
oss i modoklacken men njae.
kom upp till slut iaf å fick en jättebra plats tills det kom upp 4 poliser.
då stod jag som en packad sill å kunde inte ens applådera.

efter hockeyn bar det av hemåt för å byta om å hämta priiit.
sen gick vi in till sandra. sen in på bk för å hämta konrad, anders å gurra.
passade på å ta stämpel där med. tack jonas för inträdet (smack)
sen hem till sandra å förfesta.
efter ett tag plinga det på dörren å där stod martina.¨å sen kom milla å en annie oxå.
blev lite förvånade där;)
men dom gick lika fort som dom kom.
sen kom zekka å david, som då hade rakat av sig håret. myycke bättre! zekkas pojke är en hottie
sen blev det då utgång.
kul! träffa robert å malmsten å anders där nere med.
malmsten alltså.. måste va en av dom gulligaste killarna som finns. så mysig!
min foxtrot partner haha
kvällen avslutades på mc d.. sen knalla jag å milla hemåt för å sooova

på söndan gick vi hem till zekka, milla å jag.
satt i solen lite. göööött
jag å zekka gick in till stan å hämta hennes bil medan milla å david va kvar å spela
tvspel å kort.
när vi kom tillbaka till zekka blev det tacos. mumma.
hann med å köpa blomjord på vägen med.. zekka är en hemmafru;p
sen lite senare kom märta å konrad förbi..
fick skjuts med dom hem.
vid 9 visades Deja vu hos johan. riktigt bra film enligt mig!
sen sov jag gott

å igår gick jag upp å gick till jobbet. mådde dock inte bra.
värst va under armhålorna.. men den historien drar vi inte här;)

jaja.. nu blev det väldigt långt här... ska dricka lite apelsinjuice
nu så jag får i mig c-vitamin.
har för övrigt dammsugit, torkat golv å städat toan idag. man hinner med mycke när man
är sjuk å uttråkad;)

märta å martin är för övrigt samma person;)

bye bye then

Kommentarer
Postat av: TESS

shit bloggroman du skrivit då=)

2007-04-17 @ 20:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback