Är det tänkt att man ska kunna sova nu!?

Händer grejer här..
kunde i somna förut.. så gick upp å satte mig vid datorn..
hör röster utanför.. kl 3 hör jag att det dunkar till.. tittar ut genom fönstret..
då är det nån på väg upp på våran balkong. Har ögonkontakt med
killen i 2 sek sen hoppar han ner igen... blir skitskraj..
mest med tanke på våra tidigare incidenter i den här lägenheten (:P)
skickade medd till robert.. han sa att han sett två killar stå å hänga här
när han åkte förbi.. lite lugnande.. dom va inte så gamla..
förstöra eller nåt.. men fortf lite skraj..
hadedå vart inne å väckt milla med som inte kan somna om..
somnade sen om i kanske 40 min... vaknar av värsta braket..
samtidigt hör jag hur milla smäller upp sin dörr.. å det brakar om å om igen..
sen hör vi hur larmet i affären nedanför går..
tänkte att det är lika bra å ringa polisen vilket vi gjorde.. va dock fler som hade
gjort det. så dom kom å så har dom frågat lite grejer osv..
skitsamma..
hur fan ska man kunna somna!?!? tankarna flyger en HEL del!

ska försöka... där fick ni lite av vår natt iaf;) natti

haha å nu precis när jag tryckte på spara..
tror ni inte dom grep en för fortkörning också!? haha klant

image127image128

lite spionbilder;)

Kommentarer
Postat av: Fresa

Action!! Fan va fräckt! Tur man bor på 5e våning och enbart har fransk balkong ;)

Postat av: Lovisa

mm!! kom på en sak.. att tänk om dom hade tänkt göra inbrott här först:-0

2007-08-14 @ 12:04:53
URL: http://loveijsa.blogg.se
Postat av: Fresa

De ville säkert bara hälsa på o dricka en kopp kaffe! Ni har väl Gevalia hemma, för oväntat besök? ;)

2007-08-14 @ 15:28:49
URL: http://fresaa.blogspot.com
Postat av: Lovisa

haha nae.. vi dricker inte kaffe själva.. så vi har Eldorado - så gästerna inte stannar för länge;p

2007-08-15 @ 18:22:05
URL: http://loveijsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback