FAN FAN FAN

Nu har jag hamnat i en jävla sits..
Ska på jobbintervju imorn.. jättebra iof..
MEN
om jag skulle få jobbet så kommer jag inte kunna gå utbildningen..
för jobb går före utbildning eftersom jag får a-kassa under tiden utbildningen
är. Jag vet fortf heller inte om jag har råd med utbildningen.
Å jobbet det handlar om är ett tråkjobb å jag vill inte sitta still hela dagarna!
Vet dessutom att jag inte är bra på det...
Men jag får inte tacka nej till jobb och jag får inte tacka nej till intervju för då
kan a-kassan dras in ifall det kommer fram.
Sen om jag får jobbet och inte är bra på det så jag blir uppsagd, då
kommer arbetsförmedlingen se det som att jag inte är tillräckligt motiverad
för att gå utbildningen även om jag är det. Allt handlar ju bara om att man
måste göra dom till lags... som jag skrev häromdan..
varför ta ett skitjobb före en utbildning som man rätt garanterat får jobb efter!?

vet inte vad jag ska göra.. visst skulle vilja ha jobbet fram tills det att utbildningen
börjar.. så man inte "slösar" på a-kassan.. men å andra sidan kan utbildningen
börja i princip när som helst.. och om jag skulle säga upp mig skulle jag inte
få nån a-kassa.. så va fan gör man!?
är för mycke för mig det här.
när en sak börjat lösa sig kommer en annan å krånglar, fast det egentligen är
en bra grej å inte alls krångel.

blir galen! gör livet lite enklare tack:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback