SMS

Gå in på Inkorgen och tryck uppåt två gånger. Vad står det i det sms:et?
Fy fan vad jag tror att vi tänker lika..! Men du vågar inte ta chansen.
Godnatt min sötaste tjej Pusspuss

Tryck därefter uppåt 13 gånger. Vem har skickat det sms:et?
Niklas

Vad står det i sms:et under?
Skoja bara lite.. Tycker om dig jättemycket. Det vet du.. Sov så gott gumman..
pusspuss vi hörs

Vem skickade det sms:et?
Danne *brüschaaaan*

Vilka sms gör dig gladast?
Dom som jag har sparade på min mob! 146 stycken:D

Hur många sms har du i inkorgen?
157

Vad står det i ditt 54:e sms?
:) Tack! Vad glad jag blir! I så fall en kille som försöker bli finare,
är på gymet;) Du vet säkert hur fin du är men jag säger det igen,
förkortar det till underbar!:)

Nu när du ändå är där mitt i allt.. tryck neråt 5 gånger. Vad står det?
Du blir bara hetare och hetare.. Mums.. puss

Vem var det smset ifrån?
Patrik

Vad står det i det 15:e mottagna sms:et?
Vacker ung kvinna vid namn Lovisa efterlyses. Var vänlig kontakta
receptionen belägen på *piiiip*gatan * ;-)

Och i det 3:e?
Mmm lätt snyggast på festen

Vad står det i ditt mest privata sms?
Smaskiga hemliga detaljer

Vilket är det gulligaste sms:et du någonsin fått?
Vill ha dig i mörkret hos mig
tiden den stannar när vi rör vid varann.
åh jag lättar jag flyger jag svävar fram
låt det aldrig ta slut.
Jag älskar dig lovisa!!

Vad har du för mobil?
En samsung nånting. värdelös

Kan ju passa på å nämna att mitt första sms är från 5 mars 2006..
så mina sms kan va i princip från vem som helst jag känt under den
tiden:P

Kommentarer
Postat av: Robert

Trodde det skulle va fler sms från mig där ;) men ett hade ju jag skickat iaf haha :D

2007-08-21 @ 14:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback