Dansa tryckare

Jag och milla med flera har diskuterat det här med tryckare..
Varför spelas inte tryckare som sista dansen på krogen!?
Är ju skitmysigt med tryckare ju.. räknas det som mobbing?
kommer ihåg i tvåan eller trean på lågstadiet när vi hade klassfest..
så var det en kille som ville dansa med mig men jag sa nej för jag
tyckte han var så jobbig.. då blev en fröken SKITarg på mig..
för man tackar inte nej.

På harrys vet jag att dom spelar det då och då.. men jag vill inte va på harrys,
jag vill ha tryckare på bk. Tänk er.. i slutet på kvällen när dom kör lite
dunkadunk som dom oftast gör.. sen bara tonar det ut i
some say looooove it is a riiiveeer
eller liknande.
hur mysigt som helst ju!!
ska nog ta upp det här med ägarna;)

nu blir det å kolla på roomservice sen igår.. jaaa jag å milla är nördar
som spelar in:P

Kommentarer
Postat av: Jess

Hmm, vilken kille kan det ha varit.. Vi hade ju några jobbiga :P o jag kan tänka tillbaka till vad Gunnel kunde haft för blick, hehe, goda tider det där med tryckare och popcorn på disco =)

2007-12-14 @ 16:02:01
Postat av: Lovisa

Det va kristoffer.. va fan heter han nu då.. som bodde på bjälösagatan iaf.. typ borta vid dig där det delades knivingegatan bjälösagatan..
å det va signhild eller va hon hette som sa till:P

Postat av: Jess

Aha, då förstår jag :P förstår dig också..

2007-12-15 @ 11:17:57
Postat av: ThrasheR

dom körde tryckare på 80-talsfesten på blue heaven i höstas :)

2007-12-18 @ 14:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback