Das helg

Helgen blev jättebra!
Gick och hämta sandra på jobbet i fredags.. bara för att jaginte skulle kunna smita ifrån
att få lite motion:P Tar bara 40 min å gå ut dit..
men kallt va det!
Sen gick vi iaf en sväng på stan.. hon fixa lite julklappar och jag tittade på.
Sen upp till sandra en snabbis å sen lite macke donkan.. vart sugen på det i 3 veckor så
skapligt välkommet:D
Sen blev det lite ensam hemma 2 och legally blond. Zekka kom upp en sväng med.
skönt med sällskap hem!
sen hem och höll en uttråkad jävel lite sällskap på msn ett tag:P
sen nattinatti.

I lördags kom jag upp skapligt.. gick in till sandra vid 12.. sen gick vi vidare till jessica
så vi va där runt 1.. hämtade upp Louise på vägen med!
Kollade in Jessicas och Gustavs nya place.. riktigt hett:)
jättefint!! å så mysigt där med sängen på övervåningen..

blev lite fika med pepparkakor och lussekatter.. å så massa snack..
så trevligt sååå.
började dock känna matångesten komma. har alltid samma problem på lördagar..
jag är inte sugen på mat då på dan!!! hungrig är jag men aldrig sugen..
så får aldrig i mig mycke mat.. oftast ska man göra nåt på kvällen så jag vill alltid
bara göra mig klar och gå!
Blev iaf köttbullar och makaroner.. känns som jag äter det jämt!
sen duschi duschi å fixi fixi.. iväg till Tonna på förfest.. träffa massa roligt folk
som jag känner igen men aldrig pratat med. jättekul iaf!
sen blev det bk.. skönt.. bara visa leg och kliva in.
hade skitkul där med.. som jag faktiskt nästan alltid har.. å jag älskar att folk
har börjat fatta äntligen att BK is the shit:D
Va inne på Harrys en sväng med.. men nee.. gillar verkligen inte stället!
mötte även Robert inne på riva. han hade vart på julbord
med jobbet. sen blev det iaf BK mestadels av kvällen..
brandlarmet gick vid 2.50 så va tvungna att gå ut..
Gick och åt på Subway.. dom mackorna är fan SKARPT överskattade.
Inte alls särskilt gott.
Sen blev jag förbannad å gick.. för mycke minnen från det förflutna.


gick hem iaf.. förbannad som ett as med en cigg väntandes hemma på bordet som jag
ringt å frågat om.. tack milla:)
behöver röka när jag är förbannad.. och mina cigg va slut.
så blev en cigg och sen sängen.

Igår blev det slappt hela dan.. film hos Johan(na) på kvällen dock..
Heartbreak kid:) men trodde faktiskt den skulle va ännu bättre..
men bra va den iaf!

ååå tänk er en kebabrulle från Venus i Ljungsbro på det här..
då vore jag i himmelriket:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback