David = Måns?

Har kommit på att det finns väldigt mycket likheter mellan min bror David och
Måns Zelmerlöw. Dom är inte lika-lika men det finns likheter. Särskilt
bilderna i videon när han står i grå tröja/skjorta
Det tyckte jag redan under idol..
Kan inte sätta fingret på vad det är riktigt.. men tror det är lite vid ögonen
och ögonbrynen.
Jessica och andra som vet hur min bror ser ut.. ser ni?





Har för övrigt sjukt ont i magen nu efter tacos hos Robert som han
bjöd mig, sandra, milla och johan på som tack för hjälpen
under flytten. Min mage va inte van vid så mycke mat med
tanke på att jag fått leva på nudlar och morötter hela veckan.
Det är inte bra för kroppen att va pank.


Ok inte på dom här bilderna.. typ inte alls.. :P
men äger inga bilder på honom direkt så fick sno lite från andra;)
å han verkar va som jag, helst inte med på kort



Å så heter ju låtfan brother oh brother med. Säkert därför;)

Å så kan vi ju hoppas på att han inte dödar mig för att det
finns bilder på honom i min blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback