Det här med nyår...

...är inte det lite överskattat egentligen??
Själv funderar jag, seriöst, på att skita i alltihop. Sitta hemma, kolla nån film,
käka chips å dip och bara va.
Sälja spriten till nån liten 16åring eller en fullgubbe.
Sitta hemma i myskläder medans andra är nerklämda i för taighta klänningar
med tuttarna precis under hakan.

Förbannat dåligt det här med att det inte blir några fyrverkerier vid Borggårn..
är ju perfekt när vi ska va i kollektivet.
men men.. får väl fantisera ihop lite raketer i huvet.
iof.. raketer är inge mysigt när man inte har pojkvän.
Annat va det nyåret i 2an på gymnasiet.. satan så mysigt det va att stå där.
Dela på champange som är så grymt äckligt.

Jag och Milla pratade häromdan vad vi gjort på nyår dom senaste åren..

I ettan på gymnasiet var jag med Jenny Grönvall.. tror det va i Lindas "tvilling-hus" som vi
var i först.. sen bar det av ut till malmslätt. Hennes kompisar tyckte att jag och Jenny va
jämt så fulla och jobbiga.. vi kom ut dit, knappt ens onyktra, där låg halva festen och
spydde. Just dom som sagt att vi alltid var så fulla. Vi hade väl vart fulla nån enstaka
gång... don´t remember. Men det va kul iaf.. så mycket kommer jag ihåg.

I tvåan var jag, Andreaz och Martin hos Stampe först.. Tina va där med såklart.. satt och drack
lite med hans föräldrar innan dom stack iväg på fest. Sen vet jag faktiskt inte vad vi
gjorde.. kommer iaf ihåg att vi vandra iväg till en annan fest i skäggetorp, den där
stampes föräldrar befann sig på. Där firade vi tolvslaget. Det som var så mysigt ja.
Sen knallade vi hemåt runt halv 2 kanske, jag med världens huvudvärk.
Varför kommer man ihåg såna detaljer?

I trean var det Källkvists (m.fl) fest på Basement som gällde.
Förfest hemma hos Jenny Grönvalls pappa sen iväg dit.
Tacobuffe bjöds det på, men vet att en viss liten dam jag inte ska nämna vid namn
ens kommer ihåg att nån tacobuffe ställdes fram;)
Champange och borgårn var lovat innan.. men nej.. kanske runt halv 3 meddelar
vakterna att dom inte får släppa ut nån. Ooook.. så vi firade tolvslaget nere i Basements
tråkiga mörka lokaler. härligt. Men norpade åt mig en flaska champange som det
va lovat iaf som jag Andreaz mfl stod å halsa direkt ur flaskan. Man har väl klass.

Året efter gymnasiet var vi hos Linda och Martin på fest.
Jag Jenny Edlund, Cissi och Malin ståhl käkade middag hemma hos mig och Jenny först.
På dan gav jag och Cissi oss ut på stan för att leta partyhattar.. jag med feber och ont
i halsen. Dom hade inga kvar så våra hattar blev väl inte direkt diskreta:P
men vi var så nöjda så.
Nån gång vid halv 10 kanske knallade jag och Jenny iväg till Linda och Martin.
Där va det så trevligt såå.. massa roligt folk och tolvslaget ute på gården.
Sen gick vi hem, där hade Jenny Märta och Jens glasskrig.. mysigt. Jag slapp städa;)
Sen köpte vi mat och gick hem.

Förra året var vi ju då i kollektivet. Middag först hemma hos mig och Milla.
Jag Milla Zekka David Sandra Tessan Virre och Stockholms-Cissi.
Sen kollektivet vid halv 10.. hur kul som helst. Borgårn vid 12, mys mys.
Fick ta hand lite om en kompis som var lite nere. Eller ok.. 3 kompisar som var
lite nere.
Åkte bil hem på natten.
(ok jag orkar inte skriva mer ingående, det är redan för långt inlägg:P)

men men.. får väl se hur det här nyåret artar sig..
Hemma eller fest, det återstår att se.
Vet redan att det kommer bli fest, men trotsar lite i tanken iaf;)


Förra året

image262


Nyåret hos Linda och Martin

                                  

Kommentarer
Postat av: Jess

Prövat halsbandet till än då? =)Jag hoppas verkligen jag får träffa min babe på måndag nu.. PUSS

2007-12-30 @ 10:28:30
Postat av: maria

Hej sötis. Jag o Markus va ju osså med hos Linda & martin...så det så :P
Vart ligger kollektivet som ni ska till?
Vi hamnar troligen i Abisko så tänkte om det va i närheten lr så??
PUSS

2007-12-30 @ 12:24:21
Postat av: Lovisa

Maria det vet jag väl bejbi:D

Jessica:Nae inte orkat prova än:P ska göra det idag tänkte jag.

puss på båda två


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback