Drömmaren Lovisa

Fattar inte vad jag sak drömma så jävla mycke jämt för. Får ju aldrig sova ordentligt..
drömmer hela nätterna känns det som.. så är det antagligen inte men det känns så!
Inte konstigt att jag är så trött hela tiden.. är ju halvvaken halva natten.

Men drömmen sen innan jag vaknade.. den kan få va kvar:) inget kul å gå upp bara när
man vill drömma klart.. Men den va rätt sjuk den med..
och innehöll bland annat Ola som hade sadlat om och gick mediaprogrammet
på ljunkan.. några år för sent bara:P samma sak med fler personer.
Vet inte om det va som krig eller nåt.. vi va iaf tvungna och flytta runt och en viss
person skulle flytta in hos mig för den va trött på en annan person.
så jag åkte hem å rakade benen.. skulle ju för bövelen dela säng med en karl:P
men vaknade mitt i  där.. skönt! så slapp jag raka klart;D
men den kramen jag fick där i sömnen va nog den mysigaste jag fått på länge..
fan då.. kunde den inte vart verklig?:P
kanske va jag inne å krama om grannen i sömnen eller nåt.. skulle inte
förvåna mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback