Förhastade slutsatser

Drog lite förhastade slutsatser igår.. för satan va migränen kom igång sen.
Var jättesvårt att somna.. därför har jag sovit dåligt inatt igen.
Betyder det då att jag kommer få migrän igen och att jag sen sover dåligt och sen får migrän
och sen sover dåligt..... ja ni fattar.
Kanske blir som en ond cirkel som jag aldrig tar mig ur.
Nee.. så illa ska det nog inte behöva va;)

Jag börjar bli kvinna förresten.. hatar ju smycken.. halsband tycker jag inte passar
mig alls.. armband brukar jag ha för att inte armen ska se så naken ut.
Men det är då endast när jag ska på fest.
Igår köpte jag ett halsband...!!! Enbart för att klänningen som jag kanske ska ha
på nyår ska bli lite bättre.. den såg ju så tråkig ut.. men det är inte min grej
att köpa sånt:P mitt första halsband nånsin inhandlat. Check.

Nu ska jag käka ägg

Kommentarer
Postat av: maria

Grattis till kvinnan...lr första kvinnotecknet...haha äsch vet inte vad jag ska säga men grattis ;) PUSS

2007-12-30 @ 17:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback