Inte okej

Det finns några ord som inte är ok att kalla mig.. som jag tycker låter så nedlåtande.
Tex gumman eller gummsan (ja ta åt dig robert) det är så grymt jävla nedlåtande enligt
mig.. särskilt om man lägger till ett "lilla" innan som robert precis gjorde på msn.
en annan sak är baby. fattar inte varför folk som är tillsammans väljer att kalla varandra
baby!?!? låter ju så grymt larvigt.

helt ärligt så blir jag hellre kallad för bitch slyna osv.. haha. ironi is my way

men det här är ju bara vad jag tycker.

är skillnad på om en tjej skriver "hej gumman" i ett sms eller så..
men när en kille kallar en det.. neee uuusch!


image227

Kommentarer
Postat av: Robert

haha du är så känslig gu**** ;) .. Du VET att jag inte menar nåt nedlåtande när jag säger det o jag brukar faktiskt inte säga det längre eftersom jag vet att du inte tycker om det :).

Däremot håller jag med dig om att baby är rätt larvigt o säga till nån, låter barnsligt :D

2007-12-03 @ 14:55:26
Postat av: Fresa

Jag ska förklara för dig varför killar använder sådana uttryck en dag, det är ganska simpelt egentligen :)

Postat av: Kicki

Baby låter ju lite löjligt. Dock tycker jag att babe på ett halvsarkastiskt sätt är helt ok. =)

2007-12-05 @ 11:06:20
Postat av: Lovisa

ja babe skriver jag oftast till mina kompisar i sms.. fast "hej bejb":P men det är inte samma sak.. då är det som sagt på ett sarkastiskt sätt

2007-12-05 @ 12:44:05
URL: http://loveijsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback