Julen..

...vilken jävla högtid..!
för mig är det inte att "Fira" jul.. för mig är det att plåga sig igenom skiten.
Hatar det.. hatar å fylla år också!
kunde ju ändå inte önska mig nåt jag vill ha eftersom jag måste önska mig
pengar för att överleva. härligt.
kommer inte kunna köpa kläder på minst ett halvår.
 loooove my life! särskilt som jag behöver nya jeans
det enda som är bra med julen är att william å melwin kommer.. mina guldklimpar.

en positiv grej med julen.. utgången på juldan.. köpte sprit till den i förrgår..
men dom måste ha nåt krångel med banken för inga pengar har dragits och
står inte som skyddat belopp heller;D å enligt johan ska det hamna som
skyddat belopp direkt.

måste skaffa mobilt bredband med förresten.. nån som har tips om vad som är bäst?
robert sa att 3 va bäst i test.. å på hemsidan låter det bäst.. men litar inte riktigt på dom.
sen vet jag inte om jag får teckna med min dåliga inkomst..
jaja får höra med danne som jobbar på 3 i sthlm å se va han säger.

ska väl försöka släpa mig till ica å köpa nåt ätbart.. och groggvirke.

å jaa.. jag kanske är dum som lägger mina pengar på fest.. men ne.. jag tänker
inte sitta hemma juldan

Kommentarer
Postat av: Karolina

Tre:s bredband är bästa! Jag har alltid täckning,t om när jag jobbade i Kalix..och på alla skogsvägar...du borde satsa på det:) God Jul!

Postat av: Emma

jag har tele2 mobila bredband och det är skit bra.. inte krånglat en ända gång.. =)
Men tror modemet kostar och det gör det inte om man öppnar tre.. men jag fick mitt på köpet för att jag köpte en dator samtidigt.. =)
Betalar 99:-/mån.. svin bra =)

Kram o God Jul..

2007-12-23 @ 19:05:14
URL: http://lillsnurr82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback