Mellanmjölk?

Har kommit på en sak.. den där mjölken som inte ser ut som "vanlig" utan som
är sån där med prickar på.. den lättmjölken smakar inte lättmjölk. Den smakar fan
mellanmjölk. Äckligt så fet den smakar. Hade jag velat ha mellanmjölk hade jag väl
köpt mellanmjölk. Den smakar väl antagligen röd mjölk då...
Dagens i-landsproblem:P

En annan sak jag kommit på inte är så skönt.. det är att blir väckt runt 2 efter att ha
sovit i kanske 10 min och sen ligga klarvaken till halv 5 pga att VISSA är dåliga på å
smyga:P
Är ännu oskönare när man dessutom måste gå upp tidigt för att man ska va
trött kvällen efter så man kan somna.
Måste ju upp vid 6 eller nåt imorn.

Fan.. bil krånglar... Min fina Jessica erbjöd sig att köra till Skövde:) Love yooou
MEN då självklart är det krångel med bil istället.
Ska ringa mor nu å se vad som sägs.

Have a nice day


Kommentarer
Postat av: maria

Hej tjejen!
Jag kan erbjuda min bil, så kan jag cykla till jobbet, nemas problemas! Men kan dock ej köra, jobbar imorgon....Hoppas att det fixar sig!! PUSS

2007-12-06 @ 19:43:08
Postat av: Milla

Me soo solllyy, me love you long time:D

2007-12-07 @ 00:43:27
Postat av: Fresa

När ska du åka? Du ska inte va där under jul antar jag, annars hade du fått åka me mig ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback