Nyårslöfte?

Sitter och håller Tobbe sällskap på msn medan han jobbar..
hans nyårslöfte måste jag säga var väldigt vettigt.

"Jag ska bli lite bättre än vad jag var i år"

Men tänkte ändra det lite så att det passar mig bättre..

"Jag ska bli lite bättre på att tycka om mig själv än vad jag gjorde i år"

Låter det bra?

Tror jag ska sluta med p-piller.. bland annat för att slippa några extrakilon..
men också för att det kan vara lite hormonerna som framkallar min ångest.
Inte all men kanske lite?
Dock lär jag bli planka.............

rätt sjukt.. har en liten grej som jag får ångestkänslor av..
Mina bröstvårtor. Är jättekänslig när det gäller dom.. inte på ett
bra sätt utan på ett dåligt.
Min syster har detsamma.. hon fick ångestkänslor när hon ammade.
Jag som sagt hela tiden att om jag får barn vill inte jag amma just därför.

Är det fel att inte amma? Binds man inte till barnet då?
Finns nog skilda åsikter om det.
Men vad jag har sett spelar det ingen större roll..
William kröp upp i knät på Emelie dan innan julafton..
"Mamma, jag älskar dig"
Att höra det från en treåring måste va det bästa


Kanske kan den här bilden få symbolisera mitt nyårslöfte?
Fick den av en väldigt fin kille för ett tag sen


image267

Kommentarer
Postat av: Anonym

p-piller suger verkligen, vet inte hur många ggr jag bytt pga att hormonerna gör mig helt fel!

2007-12-30 @ 02:16:10
Postat av: en vän!?

Jag gillar ditt nyårslöfte skarp, jag tycker du ska jobba efter de! Ta inte för hårt på de. Risken är att man får panik om man hela tiden fokuserar på de. Glöm bort att du lovat dan efter men jobba på att bli lite bättre på att gillar dig själv!

kram o Gott Nytt!

2007-12-30 @ 11:30:09
Postat av: Doodle

Pöh, tror jag ska ha ett liknande nyårslöfte.. det är ju helt sjukt hur mkt tid man lägger ner på att leta fel hos sig själv? Ha ett bra nyår :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback