Nyfiken i en strut

Jag blir så nyfiken..
Inom två min så har det åkt förbi 3 brandbilar, 1 ambulans och 1 polisbil.
fan jag vill ju veta vad som hänt:P
Men så är nog egentligen alla.. man blir nyfiken på andras olycka.
Rätt sjukt egentligen.
Inte så att man önskar andra olycka, men ändå.. att man ens blir nyfiken.
Jaja lär väl stå på correns hemsida.

Kunde konstigt nog somna igår.. trodde jag aldrig att jag skulle kunna göra.
Slocknade vid halv 10 och sov till halv 12. Hade lätt kunnat sova hela natten..
men mitt öga upptäckte att det va scrubs på tv och då ville det helt enkelt inte
stängas. elakt!
sen är det ju alltid sex and the city efter 00 nån gång där.. å det måste man ju
se:P inte sett så många avsnitt av det så är nästan alltid nåt jag inte sett.
Sen fastnade jag med en kompis på msn.. båda skulle egentligen sova så
fattar inte varför för vi skrev inte ens nåt vettigt!
Han va sugen på gos så jag föreslog att han skulle gå in på free6.com i brist
på annat;p han tyckte inte det va nån bra idé. förstår inte.. tyckte det va ett
jättebra förslag jag..

idag har jag tvätten som alltid på onsdagar. ska ner och hänga upp typ
nu sen ska det bara hänga och torka. men säg inte det till robert, han vill
ha med mig på promenad sen:P nee beror faktiskt på lite andra saker med..
vissa grejer som ska fixas i lägenheten och har inte fått nån tid sagd.

nee.. dags å gå ner och hänga tvätt. se om millas mormor kommr snart med..
hon borde va här när som nu.


nu kom det en ambulans till...
och nu en till polisbil.. hmmm

fick förklaringen på båda av robert.. å när jag gick ut på balkongen såg jag det ju tom

http://www.wighsnews.se/nyheter.php?nyhet=Linkoping-Brand-i-lagenhet&notisid=14097

http://www.wighsnews.se/nyheter.php?nyhet=Linkoping-Trafikolycka&notisid=14099

är skapligt trafikkaos här ute nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback