Obehagligt

Det har hänt två gånger innan när jag varit sjuk och nu är det den tredje gången..
nåt grymt obehagligt.. och fattar inte varför det händer.. har kollat upp det.. första
gången det hände men det är inget fel..
är väl ungefär som att få förkylningsblåsor eller nåt.. nåt som man får för att man är förkyld.
men vill inteeee

vaknade 7.18 imorse av att jag fick sms.. sen kunde jag inte somna om... låg där å vände och
vred och somnade väl kanske vid 9 igen.. ville inte gå upp för att jag
mådde så dåligt.
sms:et förresten är rätt skrattretande.. tror på scitzofren (stavas?) jag.. helt klart..
det har jag tänkt sen dag 8. finns ju ingen möjlighet till annat.
hur kan folk ändras så från en timme till en annan? det måste ju va scitzofreni..
men glad för dig om allt blir bra:D

måste in till stan och köpa sprit till nyår med.. känns lika bra och göra det idag
så man har det gjort.. imorn och på lör lär det ju va smockat med folk. behöver
dessutom köpa ny mascara..
meeen med min lilla feber och mitt lilla obehag känns det inte såå lockande
att knalla in till stan.
får se hur jag gör!

That´s my feeling right now
image261


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback