Söndag? neee

Idag har det inte vart en riktig söndag..
söndagar är man ju ofta bakistörstig hela dan å sen kollar
på film hos johan på kvällen. det här är inte rätt helt enkelt!

fast idag har jag ju fått gosa lite med dom små..
inte ofta det händer...

kan verkligen inte förstå att det är jul redan..
tycker inte det va längesen som det va den 29 juni och jag jobbade
min sista dag på folkunga.

är dessutom rädd att tiden kommer gå alltför fort fram till den 14 januari..
så att jag inte hinner med och förbereda mig på ett liv i studentkorridor
och med en massa folk jag inte känner,
allt går för fort nuförtiden.

när man va liten kändes sommarlovet som en evighet..
nu så är en sommar inte alls lång.. känns som att den är kanske 5 veckor
även fast den är så mycke längre än så.

tacka vet jag somrarna när vi va små..
jag mia micke david amandha mfl lekte allt från burken till röda vita rosen.
när vi körde burken utanför mia kunde vi ibland springa in hos mia..
byta kläder lite fort å sen ställa oss med våra huven in i buskarna så att den
som räknade trodde att det va nån helt annan som stod där:P

å röda vita rosen.. fan så kul det va! å vilken kondition man hade! sprang varv
på varv runt kvarteret.
å våran granne som hatar våran familj.. han vart alltid lika förbannad när vi
körde brännboll och råkade skjuta in bollen på hans tomt.

varje sommardag nästan spenderade jag hos mia.. solade på gräsmattan..
sprang upp till kanalen, hoppade i, badade och sen gick ner och fortsatte
sola.
kräftfotboll körde vi som fan också.. satan så kul det va.

nuförtiden när man ska köra brännboll och liknande är det alltid så svårt å
få ihop folk.. på den tiden va ju alla på.. man hade ju inget bättre för sig.

men är glad att jag känner vissa människor nu ändå! som jag inte kände
när jag var liten!

nee.. sluta tänka och sova istället kanske??
inte ett dugg trött än dock.. ska dessutom dela säng med emelie och william..
å han ligger å snorar å hostar hela tiden stackaren.
kommer nog va en trött lovisa imorn!

jajja.. nighty night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback