scary

Jag å milla va livrädda inatt. hatar den här lägenheten ibland å att det saknas en nyckel till
den. är inte första gången det låter som nån är i lägenheten.
så nu blir det å byta lås minsann. vi va skräckslagna inatt:P
skickade ett medd till milla å frågade om det va hon som va uppe å gick.. men det
va det inte. å det lät precis som att nån stod utanför min dörr, som det brukar låta när milla
går in på toan efter att jag lagt mig.
så vi har börjat med våran fälla igen:P men säger inte vad det är.. ;)

neee.. måste gå å handla. men orkar inte..
precis duschat.. å innan det städade jag toan å badkaret.. naken. det ni;p

ne.. klä på sig dags!

Kommentarer
Postat av: Fresa

haha, grrr, kan du inte installera en webcäm i ditt badrum nästa gång du ska städa där? ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback