Så mycket

Har så mycket att skriva om men så lite jag vill dela med mig av:P

Har lyckats stuka foten med.. bra jobbat Lovisa.. men vi skyller allt på milla;)
känns redan mycke bättre i den iaf.. så imorn ska jag jobba.. även om doktorn
sa att jag skulle va hemma hela veckan.. rastlös..
dock har jag migrän.. hade jag igår med.. helt värdelöst..
å känns som jag har en stor kudde i magen som bara vill komma upp så är
räääätt illamående.. visst låter det spännande;)

vad händer på midsommar då?? antagligen så blir det att vi tar vårt pick å pack
å åker ut till nykil.. har ju typ inga alternativ.. men tror det kan bli kul där ute..
va riktigt kul senast vi va där på fest iaf:D trevligt lantfolk å skön musik;)
hoppas bara att millapilla hänger på oss oxå!

ne.. orkar fan inte skriva.. huvet bara spränger! tar det nån dag när jag har
lite motivation


det finns en person som gör mig snäppet lyckligare än vanligt

Kommentarer
Postat av: Majjabajja

Amen Lovisa du måste ju dela med dig juuu :P Tänk på lilla mig som vill veta allt...
Vad har du gjort med foten? Hur lyckades du stuka den?
O som vanligt så hoppas jag att vi ses snaaart! Saknar dig tjejen. PUSS

2007-06-19 @ 21:39:31
Postat av: storkis

Klart ni ska till Club Nääs, det är ju där allt händer ju! See you there! =)

2007-06-20 @ 20:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback