bara liiite...

...kom på en sak till..
biter jämt ihop tänderna! I sömnen särskilt men kan komma på mig själv lite närsom med
att jag gör det. Får dessutom ont i huvet av det å tandläkaren vill att jag ska ha bettskena
men uurk.. bacillskräck!!! det är en sak till.. har en grym bacillskräck! kan knappt dricka ur
samma glas som nån annan när jag är nykter. och jag förstår definitivt inte folk som använder
andras tandborstar. "Men om du har kysst honom är det ju samma grej!?" DET ÄR DET VÄL INTE.
Bara för jag kysst nån så betyder inte det att jag har slickat på hans matrester. Har hittills bara
en som håller med mig. Tack. Eller.. hela min familj skulle nog med hålla med mig! kanske..
jaja.. nu måste jag knalla iväg till jobbet.. men där va iaf två punkter till som kanske skulle
kunnat bytas ut mot två andra:P hejråå

Kommentarer
Postat av: Anonym

skaffa bettskena het!

2007-03-12 @ 16:22:12
Postat av: TESS

skaffa bettskena het!

2007-03-12 @ 16:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback