Det förflutna

I lördags träffade jag det förflutna.
Det började med ett sms.. "Skål." Blev skapligt chockad vill jag lova..
Befann mig då på Platå.. stannade även kvar där.. gick lite senare en promenad
bargatan ner. Utanför Harrys stod Han. Han som sårat mig mer än nån annan..
Gick iaf fram till honom.. kram hej blabla. Stod å snacka i kanske en kvart..
det va inte varmt vill jag lova! fy fan va jag frös! Så han betalade mitt inträde
in på harrys..där han även köpte en cider åt mig (you have to go with the flow;p)
satte oss ner vid ett bord å bara snacka.. om allt å ingenting. Om min lilla favoritkille
som blivit mobbad i skolan, om den å den gången när vi gjorde det å det. Allt kändes bara
så jävla bra. Att kunna sitta där å prata med honom som en kompis och verkligen inte
känna nånting mer. Han har ju flickvän med så va verkligen inget mer från hans håll heller.
Han sa även förlåt för allt han gjort mot mig, visst det har han gjort förr, men kändes som
han verkligen menade det den här gången. Han sa även att han tyckte det va så skönt
att han fått en "andra chans", att jag inte hatar honom.
Det tog mig kanske 8-9 månader att komma över honom. Men förhållandet är jag fortf inte över..
Den 26 mars är det två år sen jag slutade bry mig om honom på det sättet. Och den 10 april
är det två år sen jag tog mod till mig att säga det till honom. Tog mod till mig att lämna våra
3½ år tillsammans och gå vidare. Vidare till ett nytt, mer problemfritt liv. Å det har det blivit.
Mitt liv är 10 ggr bättre nu, som singel, än vad det var då. Även att jag älskade honom mer än
allt annat. Va väl det som va felet;p
Jaja.. slutsatsen är iaf att jag är glad att jag nu kan träffa honom å snacka med honom
utan att det känns konstigt. Finally.

satan va seriöst det blev här nu.. hrm. fyfy

Lördagen började iaf här hemma, ca 18.45 med magont. Jippey.
Men knallade iaf iväg till Zekka. Jag å Milla.
Det vankades inflyttningsfest.. å hade riiktigt trevligt!
Sen bar det av in mot Ågatan och Platå. Gillar inte Platå riktigt..
Så fruktansvärt trångt, man står verkligen på varann på dansgolvet. Plus att jag gillar
folket på Bk mycke bättre.. lite mer avslappnad stämning.. å snyggare killar;p
Man måste ju få kolla lite
Men men.. träffade lite folk man kände å det va så trevligt sååå.
Sen kom min promenad på ågatan å resten står lite längre upp;)
Kvällen avslutades med en kebabrulle hemma i soffan med Milla å Märta alias Martin.

På söndan bar det av hem till Zekka för å leta efter hennes nycklar.. hittade dom inte.
Min stackars tös. Sedan åkte vi till MAX.. sååå gott å såå hungrig!!
Lite senare blidde det hockey. HF Linköping - Limhamn. 4-0 till Linköping såklart;)
Ännu lite senare blev det Eragon hemma hos Johan. Han med mascaran ni vet;p
Filmen va faktiskt bra.. även om jag inte gillar sånt där stuk av film.
Kom hem ca 23.50.. direkt i säng.. men kunde inte sova. Sov ca 3½ timme den natten.
Sen upp 5.15 för å gå till jobbet. Men efter jag jobbat första passet fick jag självklart
inte sova för jag skulle till tandläkaren. Skraj som en liten flicka på sin första skoldag
hoppade jag upp i tandläkarstolen. Men hör å häpna, inte ett enda hål!!! Det var en chockad
Lovisa som lämnade tanläkaren vill jag lova, 16 kr billigare än hon tänkt dessutom;p
Tandhygienister ruuules haha. (hygientekniker är bara snäppet bättre;) )
Sen va det jobb igen. Tråkigt men flumt, as usual;)

Har hänt en himla massa dom senaste veckorna.. men jag tycker (å nog ni med mig)
att det här blev ett alldeles för långt första inlägg. Å lite för seriöst till å börja med;)

För övrigt har jag bestämt att om jag nånsin skaffar pojkvän igen ska jag ha det
som två andra har det. Dom verkar ha det så fruktansvärt bra! Men ska inte nämna
några namn.. kan leda till pinsamma situationer haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback