jag är nog rätt konstig ändå..

har kommit på flera saker med mig som skulle passat in bland dom där sex.. betyder det att jag är konstig då?
hmm..

iaf.. en sak med mig... som tom är lite farligt.. är att jag pratar i sömnen. Inte nog med det, jag går omkring oxå.
Det har jag fått bevis på många gånger när jag letat efter saker på morgonen men inte hittat dom för att
jag gömt dom för mig själv i sömnen. Eller så kan man ju alltid gå å sätta på spisen. Det gjorde jag en gång
precis när vi flyttat hit typ. När jag kom upp på morgonen så stod en av plattorna på på femman å varken
jag eller Milla hade använt spisen dan innan. Då blev jag skapligt scary.. tur att det inte låg nåt papper eller nåt
emot.. den hade stått på ett tag för va riktigt varmt där över.
Sen kommer vi till det här med å prata i sömnen. Det gör jag nästan jämt å har alltid gjort. Gåendet har nog kommit
mer på senare tid. En gång när jag va i ullared med Jenny och hennes syster och mamma så pratade jag å Jenny
med varann i sömnen. Å Cissi och Anette låg å asgarva. Kan tänka mig det jag;)
Rör mig förbannat mycke i sömnen med.. det spelar ingen roll hur fint jag än lagt iordning lakanet på kvällen..
för det har alltid korvat ihop sig eller åkt ner på golvet sen på morgonen iaf. It sucks;p
Jaja.. det va mina små sömnhistorier det.

För övrigt så svär jag förbannat mycke med. I ca varje mening;p

haha "Dagens ris till de som inte betalar entré på HF Linköpings matcher"
HA NÅN I BÅSET DÅ FÖR FAN;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback