Jag smälter

Hade fått från min förra pojkväns, systers, barn på Blip.se.. brukar gå in å kolla där
ibland just för å se om han har skrivit.
"Hej jag saknar dig kan du ringa mig på 013 - ***** snälla"
så söt.. min lilla A. saknar dig med! å inte en jävel ska få va dum mot dig!

varje gång jag träffar William å Melwin påminns jag om dom tre små grabbarna
hans syster hade. så söta. nu har hon även en dotter med.. men henne såg
jag senast 3 månader gammal.. nu är hon två. tiden går för fort!

nu ska jag käka 88:an


William
image8


Melwin

image9

Vill inte lägga ut nån bild på A utan hans mammas tillåtelse.. så det blir inge med det serru;)
men bilder på mina två älsklingar blev det iaf. männen i mitt liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback