lustig vana

Mmmm!! Jag har en grymt lustig vana.. om man nu ska kalla det för vana.
Det började en tidig morgon på jobbet för några månader sen..
Hade på mig min fliece(hur fan stavas det!?) jobbtröja, lyssnade på musik med mp3spelaren och
skulle ta en sopsäck. Som bekant så går inte plast å fliece så bra ihop.. särskilt inte ihop med
ström.. så när sopsäcken kom emot sladden till hörlurarna fick jag en stöt i örat.
Kan tänka mig min förskräckta min. Blev väl nollställd där av elchocken. iaf.. i ca en vecka
efter det så bultade det i örat ca var 5 sekund några bult åt gången.
Frågade Stefan som ska bli doktor om jag kanske borde gå å kolla upp det så jag inte
skulle bli döv eller nåt.. å han sa vad han trodde hade hänt vilket jag inte kommer ihåg nu.
Men efter en vecka som sagt försvann det sakta med säkert med mindre bult åt gången, mer sällan.
Meeen... så kommer vi till vanan.. efter det har jag lyckats göra samma sak TRE gånger!?!?!?!?
Vad är det för fel på mig!? Jag har alltså fått en stöt i örat fyra gånger sammanlagt..
dock va det bara första gången det uppstod bult (TACK). Men förstår inte hur jag lyckas..
väntar med spänning på den femte gången vilken lär komma inom en snar framtid. Även
fast jag försöker hålla sopsäcken så långt ifrån sladden som möjligt.

Tror för övrigt att det kommer hända mig å Emma nåt hemskt snart.. vi har vart så fruktansvärt
klantiga på senaste tiden. Båda har dessutom drömt illavarslande drömmar om hissen.
snart släpper den å så ligger vi där.. ack vilket slut.

Imorn blir det pizza å film hemma hos min fina tös Zekka. Kan nog bli mys.
Har lovat att hon ska få se The Guardian även fast jag redan sett den två ggr;p
Sen på lör blir det inflyttningsfest hos söta Maria å Markus. Kan nog bli trevlans värre;)

Nu blir det ner å hämta tvätt. Sen bädda sängen med nytvättade lakan som jag tvingades
tvätta pga att en liten Märta blodat ner den. Men men inte hans fel att han fick stryk..
dom behövde ändå tvättas.. men ssscchh säg inget till honom, tänker använda det här
emot honom;)
Sen blir det sooova.. å så är vi pigga å glada imorn kl 5.15 då. suck. men det är ju iaf fredag:D


Märta
image10


Min ängel Zekka
image11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback