Partyvågen

Har haft så jävla kul. Men orkar inte skriva om allt.
säger som zekka.. "Jag har minnena här uppe *pekar på huvet* jag behöver ingen tröja"
Hell yeah
Kan ju sammanfatta resan i skratt, fylla, dåliga skämt, sexsnack, dans, skratt, flörtande,
letande, skratt, störande ljud, ingen sömn.. en bra resa iaf;)

Sov ingenting natten från fre.. somnade vid halv 11 på morgonen å gick upp halv 12...
men va faktiskt skapligt pigg ändå. Sen va det bara på´t igen.
kanske skriver lite närmre lite senare om allt som hände;) eller.. inte allt;p

DET RINGEEEEEEEEEEER

Sen blev det millas maskerad på kvällen.. men va så grymt seg!!
men det va trevligt.. kom inte dit förrän 22.30.. men det va nog tur..
annars hade jag nog däckat i ett hörn:P
fick skjuts hem av johan sen.. fick honom å köra mig till MAX oxå;)
sen blev det sooooooova!!!
måste säga att det finns ingen hetare polis än oskar. yeeeah;)

har iaf haft en riktigt bra helg.. å det bästa av allt.. har bara sammanlagt gjort
av med 400..;) trodde det skulle komma upp i 1000 men inte då;)
haha har fan gjort av med mindre pengar den här helgen än va jag
gör en vanlig utekväll! yeeeah

nu blir det tv för jag är en sjukling som har ont i halsen å är snurrig i huvet.
hejråå

Kommentarer
Postat av: Anonym

rockabilly....

2008-01-20 @ 03:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback