snorbomb

Känns som det sitter en sån i mitt huve å bara väntar på å explodera..
helt tjock i huvet är jag.. å förkyyyld. inte gött.
men kan nog lätt bli så efter ca 35 timmars festande:P i sträck

har iaf suttit en stund på balkongen nu.. å har allt fått lite solränder..
det är bra.. jag behöver lite färg.
emma säger dock att det inte är bra å sitta i solen när man är förkyld..
men va fan.. är inte bra å va i solen så här års överhuvudtaget.. så det slår jämt ut.. säger vi;)

förbannat rastlöst är det å va hemma iaf!! inget vettigt på tv.. plus att man får ångest
för man sitter inne när det är så fint väder. grrr

fick ett erbjudande av Klaff igår med, förlåt, daniel menar jag;P...
jag kunde få hyra ett rum i hans hus mot att jag städar lagar mat å diskar
åt honom.. men då känns det som det kan kvitta faktiskt;p
den människan är nog bäst på å prata av dom jag känner. 1 timme å 45 min prata
vi.. längesen jag prata så länge i telefon. men så trevligt såå.. även om samtalsämnet
så gott som hela tiden är detsamma haha.

hockey på femman ikväll med då. blir å titta på.. nu när man för en gångs skull har
kanalen det visas på. heja cluben

neee... dags å städa mitt rum kanske? don´t ork. kanske kan komma överens om en summa
med milla så hon gör det åt mig:P haha
har iaf städat mina garderober.. håller sig väl kanske nån dag eller 2.

image25

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback