Utmanad

Kommer nog inte komma på direkt underliga saker men ger det ett försök;)

Jag har blivit utmanad av Martina. Se länk under länkar
Skriv sex underliga/egendomliga saker om sig själv, ange också dessa regler.
Välj sex nya bloggare som du utmanar, och ange deras namn på din blogg. Berätta för dem att
de blivit utmanade och be dem läsa mer i din blogg.

1. Jag är förbannat klantig. Lyckas jämt slå i hörn på bord, gå in i dörrkarmar, slå i huvet, tårna,
you name it. Eller som tex igår på bk.. lutade mig över bardisken och där stod ett ljus och brann.
Självklart hamnade mitt hår i lågan och brände bort en tuss hår. Bartendern släckte det. Tackar,
annars hade jag väl vart skallig nu.

2. Jag har ett sjätte sinne. Känner på mig när saker ska hända. Som tex när min kompis fyllde
15 och hade fått en moppe och jag åkte på inlines framför henne. Fick en stark obehaglig känsla i kroppen
att jag skulle hoppa upp på trottoarkanten och skulle precis göra det när hon körde på mig. Å där låg jag på marken
med hål i byxorna och var helt svimfärdig. Känner även ofta på mig när nån kollar på en, vilket dom flesta gör.

3. Jag tänker väldigt mycket. Särskilt när jag ska sova och samtidigt som jag tänker tankarna har jag
en låt som går i bakgrunden som lite bakgrundsmusik. Sen kommer jag på mig själv å försöker koppla
bort det.. men sen nån halvminut senare är musiken där igen. Kan även bli så när jag ligger å läser.

4. Haha den här är lite rolig. Jag har en tendens å se på killar hur stor snopp dom har. Tror inte jag haft
fel nån gång. Som förra helgen när jag stod ute å rökte med Robin hemma hos Zekka så sa han att jag
skulle säga om alla killar vilket jag gjorde (vetifan om jag hade rätt men:P) "hur stor snopp har jag då?"
"hmm.. den ligger väl mellan 16-18 nånstans" "va faaan...." då hade jag oxå rätt minsann;p

5. Jag har ticks som jag gör med ögonen näsan å munnen. Är inte ofta jag gör hela "proceduren" men ögonen
blinkar jag jämt med. Plus att jag jämt sniffar till. Särskilt när jag ser på film. Fråga Johan han vet.

6. Jag har väldigt snuskig humor och är nog mer som en kille än en tjej när det gäller å prata snusk.
Emma och jag har nog sagt det mesta på  jobbet tror jag. Och det finns inte mycke jag upplever som stötande:P

Jag utmanar Tessan, Zekka, Maria, Milla, Emma och sen kommer jag inte på nån mer

vart inte så roliga punkter men va fan.. svårt ju;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback