Att runka eller inte runka

Igår när jag va hos Sandra så läste jag i hennes solotidning.
Där va det nån tjej som hade skrivit en insändare i stil med:

"Hej. Jag har en pojkvän och när vi var på fest tillsammans för ett
tag sen så körde vi alla sanning eller konsekvens. Då fick han frågan
när han runkade senast. Han svarade i måndags. Jag blev helt paff,
känns som att jag inte tillfredsställer honom när han måste runka också"

WHAT!?!??
Vad fan spelar det för roll om han runkar? Det är en jävla skillnad om han
säger nej till sex för att sen gå in på toaletten för att runka, då kanske man har
anledning å börja undra. Men om man har bra sex och han sen runkar på det,
vad fan spelar det för roll?
Förstår mig inte på sånt där..

Eller som på Fråga Olle nu nyss..
Nån fråga om att muspruttar är så pinsamt..
säger som Sanna Bråding (stavar hon så?)
Vad är det som är så pinsamt med det? är det inte meningen att man ska
skratta åt sånt? är ju inte direkt så att man ligger och tar i för att det ska komma
en prutt, det bara BLIR ju så.

jaa.. undrar hur folk tänker ibland.
Jag undrar också varför jag ens tänker på det här? haha

ne ska nog ta å klämma fram lite muspruttar.
Hörs då

image213

Kommentarer
Postat av: Kicki

Haha, jag håller med dig! Varför skämmas för naturliga saker? Både att runka eller att musprutta. Hur kul sex blir det då om man ska skämmas över saker som bara händer? O att tillfredställa sig själv är väl bara normalt? Jaja.. jag blir också upprörd =)

2007-11-29 @ 12:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback