bored

Det är inte kul att sitta hemma på lördagar.. särskilt inte hela dan.
ok.. kom visserligen precis hem från johan efter en film.. men det spelar
ingen roll.. det är tråkigt ändå.

ett tag va det sagt att vi skulle köra guitar hero.. men blidde inget med det..
då tänkte jag å milla att man kunde dra ihop till lite fika..
men det va ingen som va på det förslaget.
så då blidde det film hos johan.
men nu är jag hemma igen.. själv. trååååkigt

igår va det iaf kul.. förfest hos robert. jättekul bortsett från att jag fick rödvin
på mig, får hoppas att det går bort. den här gången va det dock inte packe
som va ansvarig, han brukar ju va bra på å spilla röda drinkar på mig annars haha.
sen blue heaven.. helt ok.. föredrar dock annan musik, går inte dansa till det som va.
gick hem vid 2.20 pga ångest som bara kom.
fick skjuts från drottningbron av daniel. tackar:)
höll på å ramla två gånger på bron.. svinhalt

sen idag har jag som sagt bara tråkat
eller.. zekka kom över för lite remember the titans å sånt gillar vi ju förstås;)

min lilla sandra är uppe i sthlm och gör stan osäker ihop med cissi och dom andra
"usa-tjejerna"
hoppas du har kuuul

fortf inte ringt samtalet som ska ringas. ska göra det på måndag.
tycker bara inte om å ringa såna samtal när man inte har en aning om vad man ska
säga å inte en aning om hur man kan ta sig dit eller när

nee.. ska väl dra på Van the man som jag lånade av johan..
lite halvbra film sådär

aus wiedersehen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback