Bra med grejer på föräldrarnas vind

Efter idag är jag glad att jag har alla mina grejer som tex gamla skolböcker och
liknande på mammas och pappas vind istället för här i vårat förråd.
Var nämligen och hjälpte Johan att hämta hans grejer som inte blivit förstörda
när han hade översvämning i källaren. Men allt det som blivit förstört va såna minnesgrejer,
som gamla skolkort, skolkataloger osv. Sånt som kan va kul att kolla i när man blir äldre,
oersättliga saker.
Så NÄR jag hämtar mina grejer hos mor och far ska dom minsann inte stå på golvet
i nåt förråd:)

Sen blev det att åka hem och äta och nu har jag bara degat framför tvn.. finns fan inte
ett skit att se på torsdagar, iaf från kl 20. dååligt. har ju inget annat att göra.
funderar på att dra på en film men har ju redan sett nästan alla.
så vi får se vad det blir för nåt.

Johan fick ett medd från Milla förut med när vi hämtade grejerna å dom har det så bra såå:)

neee leta upp en film då kanske!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback