Drömmer för mycket

Jag tror aldrig att jag sover riktigt bra.. jag tror jag drömmer för mycke.
Inatt bestod drömmarna bland annat om kidnappade barn.
nae går inte ens förklara.. sjuka va dom iaf.
Lite problem å somna med.. tror jag tänker för mycket också.
på sånt jag inte ens borde tänka på. iof.. går väl inte styra över sina tankar;)
drömmarna kan jag dock styra lite över.. iaf framåt morgonen:P
det svåra är att komma ur sängen pga drömmarna.. man vill ju drömma klart.
tänkte även lite på nåt sött. jajja..
nu är det snart dags å käka lite å så ska johan komma hit å fixa våran dator.
FINALLY!!!!
iof har malmsten erbjudit sig väldigt länge.. men inte blivit av.
nu måste vi innan den hänger sig som senast när vi inte fick igång den!

ha det så gött dåå.. nästa gång jag skriver skriver jag antagligen från en "städad"
dator;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback