Jacka inhandlad

Har precis kommit hem från Sandra. Ovanligt lugnt på vägen hem för å va fredag..
brukar va betydligt mer folk. Nu va det mest en massa 15-16åringar mitt inne i stan.
Fulla som bara dom i den åldern kan va!

Idag blev det en sväng på stan med Sandra när hon slutat jobba. Va även duktig å
postade två brev. Det ena till a-kassan å det andra till arbetsförmedlingen. Dom har
tjatat så förbannat att jag ska svara på deras undersökning (som för övrigt va frivillig)
så jag gjorde det. orkar inte få mer brev från dom. man blir jämt så jävla rädd att
det ska va att man blivit utskriven eller nåt.
Dom fick nog inte sådär jääättepositiva svar av mig då dom flesta frågorna va om
vilken kontakt jag haft med min hanledare osv. Jag har aldrig ens träffat min handledare.
Har träffat en annan tjej, men aldrig honom. Illa;)
Men om man får tro Martina så är han värdelös. Jovars.. märker det. som sagt, inte ens
träffat karln. det är bra samarbete det, efter å ha vart inskriven sen 13 juli.

Iaf.. det blev en sväng på stan för å leta jacka.. fan så lite jackor det finns i den här stan.
Iaf vettiga sådana.
Hittade en Johan Å å en Johan N på stan också. Dom skulle till systemet, precis som vi så blev
sällskap dit. Johan Å blev grymt fashinerad av sandras bodyspray som hon köpt.
blev nästan lite 20 frågor där ett tag;)
Sen sa vi hejdå till dom och vandrade till Team Sportia. Där.. på en galge.. där hängde
den. Den med stort D. Den enda vettiga jackan i hela stan.
Den hamnade snart i en påse som bars av mig, efter ett litet samtal till pappa för
å fråga om jag kunde få den i julklapp vilket jag fick. Nej mina vänner, jag är inte bortskämd.
så långt ifrån man kan komma tror jag. Men jag har inte råd å köpa en jacka själv och
eftersom min gamla inte går å knäppa så ställde pappsen upp. TACK!
Är nöjd. Den är så fin så fin. Har dock inte vant mig riktigt än. Tycker den är liiite för lång men
slipper ju frysa röven av mig iaf:)

sen blev det tåget till vikingstad för å hämta en bil. Lilla sandra åker ju till örebro imorn
å ska låna föräldrarnas bil. Sen hem och kollade idol. ok.. vi åkte förbi stångebro gatukök
med å köpte med oss mat. men det får ni inte säga till nån;)
sen blev det lite idol som sagt.
å nu sitter jag här. snart dags för sängen tror jag.. grymt trött eftersom jag inte kunde
sova inatt. somnade väl runt halv 5 tror jag.

nattinatt


Måste erkänna att det bor ett litet pirr inom mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback