Kiss i klädkammaren

Såg ett program på 24 igår i pausen på Scrubs.. Stå Upp hette det.. med han.. hmm.. vad heter han
nu igen.. blond, snygg.. Thomas Järvheden (en av få blonda som jag tycker är snygg;))
iaf.. han hade fått in olika berättelser.. så stog han där och läste upp dom. sen skulle den som kände
sig träffad i publiken ställa sig upp. nåt sånt.
iaf.. så va det om en kille.. som brukade gå i sömnen.. och han kissade alltid i sömnen också.
Så va det då första gången.. så vaknade han när han stod vid toan och skulle kissa men han märkte att
han redan kissat, dock inte där. Nej nej.. han gick ut från toan och såg att det lyste i klädkammaren.
DÄR hade han kissat. sen vände han sig om, där stod hans flickvän "jaså är du vaken nu?"
"ehh ja.. va har hänt?"
"jo jag vaknade å såg att det lyste i klädkammaren och att dörren va lite öppen så jag gick upp och kollade,
där inne satt du på huk, tittade upp på mig och väste 'det är upptaget'"

hahaha såg framför mig hur det är en sån sak jag skulle kunna göra:P
jag å mitt sömngående;)


image195image197
image196







Kommentarer
Postat av: Stefan

Ja just det ja! Men det va ingen bra match iallafall :P nästa gång ska jag fixa en till dej :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback