Lång natt, men kortare än jag trodde

Åkte då mot arlanda lite innan halv 3.. Zekka vid ratten. lika med dålig musik;p
kommer inte ihåg riktigt när vi va framme.. men blev ett hejdå där utanför.
och vi vände hemåt.. tog oss faktiskt bara 2 timmar å komma från arlanda och hem..
med 2 stopp för kiss å tankning.. å då körde vi ändå inte alls fort..
sen runt halva stan för å leta mat till en liten johan som va hungrig.. ok jag va med skithungrig
så hade lätt klämt i mig en bigmac:D 7 på morgonen.. braa där;p
men allt va iaf stängt så johan fick köpa sig 2 korv på macken i valla. han fick dom billigare
tom som kompensation för att dom inte hade mackor haha. trevlig gubbe det där
sen hem till sääängen. johan följde med upp å hämta lite grejer å sen hem till sig.
har drömt så jävla skumt!! men kan inte riktigt komma ihåg vad

tvättstugan vid 17 idag då.. skulle egentligen tvättat vid 12 men kände inte riiiiktigt
att jag hade ork till det:P

ser fram emot lördag med:) är faktiskt tom riktigt sugen på att gå UT!
å sen få se hur lilla söta emma bor med.

på tal om emma.. en annan emma..Tryggve, emma, korven, tjommen kalla henne vad ni vill;p
hon har iaf fått en lägenhet på banérgatan. 37kvm med SJUKT billig hyra.
funderar på å döda henne, gömma kroppen å leva hennes liv ett tag;D
några år eller sådär.. bara att jag klär mig i hennes hud så märker nog ingen nåt..
mööööjligen på längden men får väl se till å få en hiss eller nåt i huvet, som sunes pappa;)

nu ska jag nog ta å hoppa till soffan. förkyyyld

milla å zekka; hoppas ni får det bra nu:D



Emma und me på jobbfest en gång

image135

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback