sömnlös

Kunde inte sova inatt. Robert säger att jag ska lägga mig i tid för att komma upp skapligt..
skitsamma varför.. iaf.. la mig iaf GANSKA skapligt igår.. efter sex and the city..
klockan va väl kanske 00.30.
läste ut boken jag läste i förrgår.. så hade inget å läsa..
tog en bok som milla köpte på bokrean.. om tankspridda.
grymt tråkig bok.. tänkte den kunde va lite intressant.. men det enda som va kul å läsa
va när folk berättade vad dom gjort.. men då började jag fnissa lite smått.. eller.. rätt grovt..
så då blev jag ännu piggare.
La ner läsprojektet och tänkte jag skulle lyssna på musik istället..
men det gick inte det heller.. då började jag tänka istället.
kollade istället på lite gamla kort.. från när jag va mindre, fotbollscupar osv.
men blev knappast tröttare av det.
satte på tv:n.. ricki lake.. kollade på det ett tag men va en kille som ramlade
i trappen när han gjorde entre så började asgarva istället.
stängde av tvn å lyssnade på musik igen..
satte på tvn när jag märkte att jag inte kunde lura tankarna (attans)
Kung av Queens va på fyran.. rätt bra serie.. så kollade på den..
å titt på fan.. jag blev trött.
Somnade in så sött runt kanske 6 imorse. häärligt

ditt förslag va verkligen toppen robert. funkade verkligen jäääättebra.
observera ironin

men men.. sov 5½ timme å det är va jag är van vid så är fan piggare idag
än va jag brukar va. men kom ju upp sent å det va ju det jag inte skulle göra.

image198


hoppade lite hopprep imorse med.. gjorde det häromdan.. men fick sån jääävla
träningsvärk så har inte kunnat ge mig på det under dagarna som gått.
men idag så. fan så jobbigt det är.. ujujuj

ne.. dags å få lite mat i magen. kanske ska va snäll å hjälpa robert å måla det sista
ikväll.. men nja.. vet inte om jag känner för å va så snäll.
han va ju så elak å förstörde min sömn ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppa hopprep är grymt bra träning!
Vart hoppar du då? Du kan väl gärna inte hoppa
i lägenheten?!
PUSS

2007-11-08 @ 18:22:12
Postat av: Lovisa

klart jag hoppar i lägenheten:D
i vardagsrummet.. precis vid balkongdörren typ.. har ju bara tannefors livs under så det är lugnt:)

Postat av: Robert

Usch vilka kängor jag fick ;) .. nu ska jag sova.. puss påre

2007-11-09 @ 00:54:10
Postat av: Fredrik Arvidsson

aktivera dig mer på dagarna! Kör slut på dig själv, då somnar man gott på kvällarna! Ställ väckarklockan med så du inte låter kroppen vakna när den känner för det, för då kommer du aldrig kunna bryta din dygnsrytm! :)

2007-11-09 @ 09:47:40
URL: http://fresaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback