Underbar kväll

Kom i tid till slut igår;)
fick rätt bra platser även om det va långt bak.. men jag hade perfekt syn på
min blivande man. Han friade dock inte.. men det kommer det kommer.
han vill ju inte göra dom andra tjejerna svartsjuka;)
Det va iaf jättebra! även om det va lite dötid där ett tag med snack om religion.
Även Martin Soneby va bra.. skön sak.

"Varför har du inte dammsugit i hörnen för?"
"Men vi äär ju aldrig i hörnen"


Klockrent.. ska börja köra med det jag med.. milla är nog på då vi gillar den kommentaren;)

Sen bar det av mot Robert och hans inflyttning/födelsedagsfest.
Inte så mycke folk när vi kom men snart ramlade det in en himla massa.. knappt så man kunde
röra sig.
Men det va trevligt.
Melker sa några ord som uppskattades också. tack!

sen bar det av en sväng till Helena för lite efter-förfest. va dock bara där i kanske en kvart,
precis lagom så en cider hann slinka ner.

Sen vidare till bk.. myycke folk. det gillar vi, är så det ska va!
Dansa dansa med mina fyllokompisar;) ni är så söta såå
men ok.. jag erkänner.. jag blev rätt rund om fötterna jag med för en gångs skull;)
saknade dock en liten milla som va trött efter utbildningen och gick hem å sov.

Sen blev det hemåt.. skippade mat. nästan lite stolt över mig själv;)
Blev även följd hem, sånt uppskattas.
En liten märta ringde med å sa att han stod utanför våran port..
han hade ringt innan med såg jag då. stackarn hade stått å frusit ett bra tag.
Han somnade på soffan å började snarka på sitt eget höjljudda sätt.
Hördes tom in till mitt rum. MED stängd dörr. ack ack ack

somnade så gott så och va fortf lite onykter när jag vaknade vid 11 haha.
Men med en flaska vin, 8 cider å en drink och med bara 2 bullens korv i
magen på hela dagen kanske det inte va så konstigt.
Robert den jäveln hade inga chips. dååligt;)

Nu har jag precis kommit hem efter å ha sett på film hos johan.
I now pronounce you Chuck and Larry eller va den heter. Pronounce är säkert
felstavat också men orkar helt enkelt inte kolla upp det;)

en bra dag med mycke slapp.


Märta innan hans                    Jag och Louise                          Och så Tessan,
snarkorgie. Han är                  Hos Robert                                Sandra å Märta
singel flickor, ta för
er;)


                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback