Magnus Betnér, min blivande man

Snart ska jag milla å märta på Magnus Betnér. Kommer bli grymt.
Vi ska gifta oss han och jag, han vet dock inte om det än.
Sen ska han få köra lite ståupp komik för mig hela dagarna.
Iof vill jag nog inte ens gifta mig överhuvudtaget.. men för honom kan jag göra
ett undantag.
Gillar egentligen inte rakade killar heller.. men även där, ett undantag;)
Känner att vi kommer få det bra ihop..
hmm.. har han mörka ögonfransar förresten? måste studera det.
mina barn ska nämligen ha svarta ögonfransar...som mor sin. det har jag redan bestämt;)
sen finns det ju ett litet problem till.. han ser ut å va rätt kort. å det är ju inte jag.
hmm.. i värsta fall får jag ha honom som älskare å hitta en lång mörk kille med
mörka långa ögonfransar. å fin hållning. hållningen är mycket;)

ne.. om man ska sluta fantisera. bra kommer det bli iaf;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback