Männen i mitt liv

Va i Ljungsbro mån-tis.
Har myst en massa med mina systersöner som va där å hälsade på!
Dom är ju så underbara. Melwin (2 år i feb) är väldigt mammig å pratar inte än..
men william (4 år i april).. han pratar på som aldrig förr. Har ju börjat få den där charmiga dialekten
lite smått också. Värmländska låter oftast som att folk är lite tröga..
men dom snackar lite västgötska i det hela också.

Han har så grymt mycket roliga uttryck..
tex

Helt plötsligt säger han.. "Vill ni se på mina tatuReringar?"
Sen drar han upp tröjarmen.. där hade han kluddrat med en bläckpenna.
Emelie, min syster, sa det att när hon hade kommit på honom hade han målat ner
hela ansiktet också.

En annan grej.. han säger inte mamma och pappa utan han säger
Emelie och Morgan.
Frågade honom då "varför säger du Emelie och inte mamma?"
"För att hon heter det" daaaahhh dum jag är;)

Sen hoppade William å Melwin i badkaret för ett bad.. William sitter där och
leker med sina små gubbar. Sen tappar han Spindelmannen över kanten.
(Läs det här med värmländsk/västgötsk dialekt nu;) )
"Lovisa, kan du ge mig spiderman?" Jag går fram, plockar upp gubben..
då säger han
"Du kommer bli GÖRblöt"
tyckte det va så söött:D Morgan som kommer därifrån där dom bor säger tydligen
inte ens så så vet inte vart han fått det ifrån.
Har det på film, men den vill jag inte lägga ut då det finns en massa pedofiläckel.

Efter badet satt vi och kollade på tv. William hade bara kalsonger på sig.
William drar ner kalsongerna lite halvt å säger
"Jag ser min snopp, jag ska sova med den inatt"

Precis efter ska jag ta ett kort.. William säger
"Ta kort på snoppen"
Snuskunge:P

Vi va även en sväng på ikea jag William å Emelie..
han fick en korv och en cola och spillde lite cola på jackan..
han suckar till lite smått å säger sen "min fiina jacka"
Bra att han värdesätter saker;)

jajja.. det va lite av hans söta kommentarer som ni säkert är helt ointresserade av å läsa;)
men det skiter jag i för jag ville skriva upp det så jag har det som ett minne!
Samlar på sånna serrni.



Blev även en fika på kvällen med Fresa martina helen jenny gurra jessica johan å milla
så trevligt så.
hemma å provade kjol hos helen sen med ifall vi skulle klä ut oss på fre..
men trivs inte i den. Usch vad jag hatar att inte jobba, det drabbar min kropp.
Så kör på vanliga kläder på fre.

Club session då.. Showtek. Kommer bli bra som vanligt hoppas jag:D
om jag har råd å gå.. i annat fall får jag sälja biljetten!

hej svejs


image188


image189


Fina Mischa
också




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback