Inget bra på tv..


Hatar du mer än 3 personer?
- Nej det kan jag nog inte säga att jag gör

Har du någon gång försökt ta ditt liv?
- inte fullt ut

Hur många hus har du bott i?
- hmm

Bjälösagatan
Rökingestigen
Storgatan
Nya Tanneforsvägen


Vilken är din favoritglass?
- Piggelin

Vilka är dina favoritskor?
- Mina adidas:)

Har du fällt krokben för någon?
- klart, har ju syskon;)

Vilket var det värsta ämnet den här terminen?
- skulle väl va nåt samtalsämne då:P

Vilket var ditt favoritämne den här terminen?
- är väl samma där;)

Äger du en Britney Spears CD?
- nope

Har du någonsin spytt bland folk?
- jao, men längesen

Säg något du alltid tänker på?
- hmm... vad jag gör?

Vilken musik tycker du bäst om?
-  gillar nästan all musik

Vilket stjärntecken är du?
- kräfta

Vilken tid föddes du?
-  17.30 typ tror jag

Har du haft telefonsex?
- nej, inte seriöst iaf

Vilken är den pinsammaste CDn du äger?
- vet inte faktiskt

Vilka är dina favoritfärger?
-  blå svart

Sommar eller vinter?
- Sommar

Vår eller höst?
- vår

Vilken färg gillar du att ha på dig?
- vitt, svart å nån lite mer färgglad

Pepsi eller Sprite?
- Pepsi

Vilken/vilka färger är din mobil?
- svart å lite småblå

Var är ditt andra hem?
- mor å far?

Har du någonsin örfilat någon?
- yepps

Har du dåliga betyg?
-beror på vad för slags betyg vi snackar om;p fick ett mvg häromdan... haha

Vad var ditt första husdjur?
-Fiskar som jag å David matade ihjäl. Men det räknas inte så Elvis, vår springer spaniel

Spelar utseendet någon roll?
-  japp

Tar du första steget?
- ibland, ibland inte..

Favoriträtt?
- Mammas biffar sås och potatis

Är du för förlåtande?
- Det beror sig litta på

Hur många barn vill du ha?
- Vet inte. Får jag ett ska jag ha fler. Bra med syskon

Vilken är din favoritfrukost?
-  hmm.. vet inte faktiskt

Äger du ett vapen?
- kökskniv..?

Har du någonsin trott att du varit kär?
- Jag var kär

När grät du senast?
- När jag kollade på Pay it forward

Vad gjorde du igårkväll?
- Var på cosmic och kollade på hockeyn *hosthost, pinsamt* drack några cider. Hem till Fresa. Drack en
grogg. Sen hem å flytta sängen

Var reste du senast?
- Örebro, om det räknas?

Har du kallat din lärare för mamma?
- haha nae

Har du någonsin varit i ett slott?
- Jepps. Ett spökande sådant;)

Vad är dina smeknamn?
- har inga. Förutom darling av min fru då;)

Känner du någon som heter Berta?
- Kände en råtta en gång som hette det. Min kompis hade en vit liten söt sak

Har du varit i Asien?
- nope

Tänker du på någon just nu?
- Milla, för att det är hon som är min fru:D

Har du kallat någon för älskling?
- yes

Röker du?
- inte mycket, fest då och då. slutade röka på "heltid" för ett tag sen

Äger du en diamantring?
- nej. sånt passar inte mina händer;)

Är du nöjd med ditt liv?
- Nja..

Färgar du ditt hår?
- Jepps

Vad gjorde du i Maj 1994?
- Gick i tvåan. Lekte antagligen en himla massa med Jessica, Ellen å Johanna:)

Äger du en Backstreet Boys CD?
- Nae faktiskt inte

McDonald's eller Max?
- Beror på vad jag är sugen på

Gillar du dig själv?
- Sometimes

Är du närmare din mor eller din far?
- vet faktiskt inte

Favoritegenskap hos motsatta könet?
- humor och gester.

Är du mörkrädd?
- Ibland

Har du någonsin ätit lim?
- ja det har jag säkert..

Har du en webcam?
- nope

Har du någonsin strippat?
- haha aa, å till vilken låt sen:P

Vad skulle du göra om du fick vara det motsatta könet för en dag?
- ha sex

Vad har du på dig just nu?
-  Mysbrallor å linne

Vilken skiva lyssnar du på just nu?
- ingen

Vad är klockan när du svarar på detta?
- 00.00 när jag är klar *önska*


Kommentarer
Postat av: Robert

Jag undrar vad du fick MVG i hihi ;)..
Men att du orkar svara på allt sånt här haha :D

2007-09-29 @ 19:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback