Lovisa+Alexander=SANT ??

gjorde ett test om vilken kändis jag passar bäst ihop med..
Alexander Skarsgård blev svaret. Å han är ju lite söt så det går väl an.
Frågan är bara när jag ska lägga in stöten.
Menar.. jag vet ju redan att jag kommer lyckas eftersom ödet säger det..
men tänk om han ör en trotsare.. en sån som inte gillar att följa ödets gång.
Tänk om han lämnar mig där helt ensam å så kommer jag alltid få va ensam
eftersom att det är menat att jag ska va med honom.. å jag kan ju inte trotsa ödet
bara sådär!? nee det går ju inte. ;P


Gör testet å¨se vem ni hamnar med http://www.tiiamo.se/dmz/famedate/default.aspx


image141

Kommentarer
Postat av: Jessica

Blev som sagt Fredrik Ljungberg för mig, men som du vet är ju ändå kära Mellberg min favorit ändå ;) Var riktigt trevligt att träffa dig idag vännen! Gör vi om snart tycker jag, hoppas det går bra för dig i bilen nu! Puss o kram

2007-09-11 @ 18:16:51
Postat av: Milla

Persbrant här då, o Tuva;P

2007-09-11 @ 19:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback