Så sorgligt

Det är så sorgligt att vi tjejer kan va så svaga ibland.
Hur kan man falla så stenhårt för en kille så man förlåter gång på gång!?
Fråga inte mig.. jag har själv vart där en gång. S å  s t e n h å r t  F A S T
Inatt va även jag lite svag kanske.. eller.. feg kanske man ska kalla det.
Hade vart lättare om milla hade vart hemma...
Det jag fick höra inatt fick mig verkligen å må dåligt.. påminde så jävla
mycke om hur jag hade det en gång.. hennes förtvivlade snyftningar..
hon som ber om förlåt fast det är han som ska göra det. flera gånger om.
Varför tar det sån tid innan tjejer inser att en kille inte är värd en?
Ibland tvärtom.. finns killar som blir totalt styrda av sina tjejer. Vet en särskilt,
nämner inga namn. Känner honom inte ens, en kompis kompis.
Fy fan va jag ville gå in å bara banka på idioten.. men frågan är vad som hade hänt då.
Vet att jag är feg.. borde handlat annorlunda.. men just då tänkte jag bara VAD GÖR JAG!?!?
Å sen tänkte jag på hur grymt jävla röksugen jag va för att jag va så jävla förbannad.
Men blev ingen ciggarett för mig. Stolt. Iof.. hade inget större val... äger ju inte sånt numer.
Nästa gång kommer jag iaf handla annorlunda. Om det blir nån nästa gång.
Hoppas hon dumpar honom åt helvete nu! kanske va första gången.. vad vet jag.

Har redan stört mig en hel del på den här killen.. särskilt att han röker i lägenheten för
det luktar in till mitt rum och våran hall. Det är inte fräscht! Hade jag velat ha röklukt
i lägenheten hade jag rökt inne själv.

Iaf.. fy fan va jag hatar idioter som styr en annan människa totalt!
Klart att man själv har ett val.. men tro mig.. kärleken är blind. F Ö R  B L I N D


The Red Jumpsuit Apparatus - Face down



Kommentarer
Postat av: Nica

Väldans bra låt! Snubblade in här av en slump nångång o snokar fortfarande omkring lite då o då. Nu vet du det! :) Have a nice...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback