Ännu en helg till ända

Då är ännu en helg på Hasslum snart över. Har vart en rätt bra helg.
Födelsedagsfest för Michal, en av polackerna, i fredags.
Jag, Markus, Andres och Robin som dom enda svenskarna.. resten var utbytesstudenter..
Sen kom Umud och han flickvän ner också.
Va trevligt som fan.. dock dröjde det ett tag innan jag fick igång engelskan ordentligt men gick
fortare än vanligt. Är när det finns svenskar runtomkring jag tycker det känns lite jobbigt:P
En av utbytesstudenterna har exakt likadan mun som snyggerik:P
Då menar jag naturligtvis min egen snyggerik och inte han som var med i idol. Sen är det bara
vissa som vet vem denna snyggerik är:)

Blev lite singstar med och satan vad illa jag sjöng. Nio, turken, försökte lära mig salsa också men
det gick inget vidare i tofflorna haha. Lärde mig salsa en gång i nian.. då gick det bättre:P

var iaf en bra kväll. Med alldeles för lite sömn på natten men vad gör man inte;)

Igår var det bara lugnt hela dagen, lite pizza och sen film på kvällen. The pursuit of happYness.
Tycker den är så mysig, visar att man faktiskt KAN gå från botten till toppen.

snart är det dags för lite badminton med Radek, den andra polacken. Får se hur det går haha.
Wish me luck

           

Bild 1. Andres Radek. Bild 2. Folk. Bild 3. Jörg, tysken, och folk. Bild 4. Radek, snyggerik-munnen och Robin.
Bild 5 Umud och hans tös. Bild 6. Radek. Bild 7. Robin, Jörg och Umuds tös







Kommentarer
Postat av: S-E ;)

sööööt du är då! Försöker komma på anledningar till att saker inte blivit annorlunda. Hittar inga bra.. :)

2008-04-13 @ 22:40:18
Postat av: Lovisa

ne ibland kan man faktiskt undra:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback