Mardröm deluxe

Drömde en hemsk mardröm inatt. Egentligen var den inte så hemsk när man tänker efter men när
jag vaknade var jag skräckslagen.

Började läsa en bok igår, Skuld av Karin Alvtegen (grym författare för övrigt, böckerna går inte att släppa),
och det var av den boken jag fick drömmen tror jag. Handlar om en som är förföljd av en.. ska inte säga mer.

Iallafall, drömde att jag var bevakad och fick reda på det. Satt kameror överallt i hela lägenheten utan att vi
visste om det och den som bevakade oss hade suttit och kollat på oss sen vi flyttade in. Han förföljde oss och
försökte göra inbrott och hur mycket vi än tog ner alla kameror kom dom alltid tillbaka. Kommer inte ihåg hela
drömmen men den var riktigt läskig iaf. Hade skitsvårt att somna om sen. Första gången på vet inte hur länge
som jag drömmer mardrömmar. Måste va att min drömfångare hänger över sängen i Linköping;)
Lovisa är en barnrumpa.

På tal om barn.. Har alltid velat ha barn, älskar barn, men på senare tid har jag börjat fundera på om det verkligen
är nåt för mig. Kommer säkert ändras men just nu känns det som att jag kommer aldrig få sånt förtroende för nån
att jag kan lita på den fullt ut (I know who to blame) och då tycker jag inte att man ska skaffa barn heller.
Barn vill jag ha med nån jag vet att jag kommer leva med livet ut, känns inte rättvist mot dom annars.
Även om världen ser annorlunda ut nu med plastföräldrar hit och dit så vill inte JAG ha det så för är inte så jag
är van vid. Sen klandrar jag ju inte dom som faktiskt har skaffat barn med nån som dom sen brutit upp med,
sånt går inte att förutspå. Alltså går det inte att förutspå att just den man skaffar det med kommer vara någon
man lever med livet ut, därför har jag tänkt lite på det hela.
Whatever


Jag hatar att lägga mattor. Så tråkigt. Dessutom gick det skitdåligt idag och när det går dåligt blir jag på dåligt
humör och när jag blir på dåligt humör går det ännu sämre.
Dan kunde ju även ha startat bättre än den gjorde. Eftersom jag sov dåligt inatt med mina drömmar så fick
jag migrän vid 8 ungefär. Kul. Tog iaf en migräntablett. Dom brukar inte hjälpa på mig men det blev iaf lite bättre.

Nu ska jag nog lägga mig med min bok och sova för jag är så trött så trött.

Sweet dreams

Förresten, Euro 4-ever i fredags var jättekul och prinsessan fick sin prins;) haha ne nu ska vi inte överdriva.
Är ju inget fel på lite gos dock:)

image336

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback