rubrik var det ja

Benet mår bra. Tror jag...
Blöder igenom på "plåstret" så vetifan om det har läkt ihop än. Har ju inte direkt vart så stilla med benet.

Gick sisådär hos David. Min lata bror skulle ha putsat några väggar och tätskiktat innan jag kom så det bara
var för mig att börja. Men neeeeee. Har typ bara försökt putsa upp väggarna och tätskiktat hela helgen.
Gick inte så bra att putsa utan rätt verktyg men blev iaf lite bättre. Dock inte tillräckligt bra.
Den enda väggen som vi inte gjorde nåt på började jag att sätta på men den var alldeles för ojämn så var bara
riva ner. Sen satte jag på en av gipsväggarna och det gick bra, dock en massa jobbiga rör och så.
Sen började jag sätta på ena putsväggen (den david gjorde, även det enda han gjorde typ:P) och den var också
alldeles för ojämn så fick riva ner. När det var gjort var klockan 20.00 ca och jag skulle ju tillbaka hit till skövde
också så han spacklade upp väggarna lite och så får han göra resten själv.
Blev en efterlängtad dusch när jag kom tillbaka hit eftersom dom inte hade nån för tillfället. Var skapligt äcklig. Usch.

Idag har jag lagt klart mattan som jag höll på med när jag skar mig och sen rivit det sista i badrummet som jag börjat
med. Imorn blir det nog att lägga matta i badrummet. Håll tummarna för det är ett jävla knepigt golv:P

valborg?

Tataa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback