Short update

Längesen jag skrev nu.. igen.. men blogg.se har krånglat också så skyller lite på dom.

Har putsat lite i skolan nu som jag sen ska kakla på.. men den här veckan och kanske lite in på
nästa så har jag, Sargon, Linda och Robin praktik ute på en hundklubb där vi ska lägga in klinkers
på 80kvm. Har bara städat ur och flytspacklat än så länge.. imorn ska vi slipa ner lite bulor och sen
ev. spackla lite. Sen är det dags att lägga golvet. Skönt att komma ut på nåt annat en stund.. dessutom
dras det av från praktiken EFTER utbildningen med så att jag bara behöver göra 2-3 veckor. Skönt.

Var kvar här i helgen. Var typ bara jag och Markus kvar. Andres var kvar på fredan men åkte till göteborg
på lördan. Så jag och Markus hade en liten filmhelg. Tror dessutom vi gick sammanlagt 1½-2 mil i helgen. Skönt.
Kände inte för att åka hem då jag bara tycker det känns jobbigt, men i helgen ska jag hem iaf. På lör fyller min
lilla sötnos William år. Fan va tiden går fort.

Ikväll blir det lite volleyboll eller badminton ifall min huvudvärk går över, haft ont i över ett dygn nu. Tobbejävel
du har smittat mig;)


Trött på att dansa efter andras pipa nu.

Solum fortist est

Lever i min egna verklighet nu!

image255

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej min ängel!
Skoj o få komma ut på praktik lite, som sagt skönt o göra lite annat än o va i skolan o skönt o minska ner praktiken som du har senare.
Du har rätt, Notebook är såååå bra!! Superfin film =)
Ska du ut nåt i helgen när du kommer hem?!
Puss puss min fina vän

2008-04-01 @ 18:30:25
Postat av: Jess

När ska du och jag spela badminton då min vän? =)

2008-04-01 @ 20:46:18
Postat av: Jess

När ska du och jag spela badminton då min vän? =)

2008-04-01 @ 20:46:47
Postat av: Lovisa

Maria: jag vet inte, jag tror inte det. är ifall jag skulle få pengar å beror lite på ifall min lilla sandra ska festa eller inte också, vill nämligen leka lite med henne. ska du? skulle ju va kul å ses iaf!!

Jessica: somewhere over the rainbow;) nevars men NÅN gång.. när jag är rik:P då sticker vi till campushallen å lirar;) blidde dock ingen ikväll. dumma huvudvärk!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback